Jag är tillbaka!

Herregud vad länge sedan jag var inne här! Jag har saknat er.
Just nu rullar allt på lite för snabbt och det är ju inte bra alls för mig som måste ta det lugnt. Men det är skönt att försöka få lite vardag igen.

I helgen har det stått handling på schemat. Igår var jag och mamma i Kalmar och köpte julklappar och idag har jag och maken varit inne i stan och handlat lite till. Vi försöker vara ute i god tid så vi inte behöver stressa när det närmar sig slutet av december.
Grabbarna önskar ju sig helst hela leksakskatalogen men vi har precis som tidigare sagt att de får önska sig fyra saker;
1. Något man kan ha på sig
2. Något man kan läsa
3. Något man behöver
4. Något man verkligen vill ha
Naturligtvis är det väldigt svårt men det är en bra övning för dom.

Det blev självklart lite fika när vi var själva inne i stan. Lugnt och skönt!
Nu har vi bara lite grejer kvar som jag ska försöka fixa i veckan, sen ska vi vara klara. 🎄🎁

Kommentera här: