Superblodmånen

Jag var väldigt taggad att ställa klockan och gå upp och fota i morse. Men när jag väl skulle lägga mig var jag sjukt trött. Tänkte att om jag vaknar går jag ut, annars får det vara. Men som av en händelse sov jag jättedåligt hela natten så vid fyra pep jag ut och drog av några bilder. 





Den var såååå cool! Jag såg aldrig när den gick in i förmörkelsen men hur den blev olika röd. Hade tur med vädret också. Helt stjärnklart men snorkallt!

Hade inte riggat med stativ men blev ändå helt nöjd med bilderna. Nästa gång (om typ 30 år) ska jag ha ett bättre zoomobjektiv och kameran riggad på stativ. Då kanske det kan bli en fotoväggsbild :) 

Kommentarer:

1 Nathalie Isaksson:

Nästa tillfälle kommer 2033, om 18 år. Mitt mål är att införskaffa ett bra objektiv tills dess. Bilderna kommer bli magiska! Oavsett kvaliteten så var det mysigt att sitta uppe och titta på allt. Jag spenderade natten tillsammans med min syster o mamma med kaffe i ett uterum. Perfekt uppesittarkväll =)

Kommentera här: