Newborn Photography

För någon vecka sedan var jag nere i Malmö hos Gabriella Soutine som har Souteine Academy och Souteine Photography på en workshop i nyfödd fotografering.
Det var två fullspäckade dagar och vi fick fota två härliga bebisar, lära oss olika poser och hur man säkert flyttar bebisen mellan dem. Dag två var det fokus på företagande. 
 
Jag har försökt att redigera så gott jag kan. Jag är ju inte alls bra på det och försöker alltid fota så jag behöver redigera så lite som möjligt. Men dessa bilder tycker jag har blivit helt ok. Och denna lilla dockan är ju bara så söt så man smälter! 
 
The bum up pose
 
The side back pose
 
Från en anna vinkel
 
The nighty night pose
 
The side pose
 
The bum up pose, från en annan vinkel
 
Denna workshop har absolut gett mig mer energi att fota. Jag kommer att vara som en igel när det kommer någon nyfödd och vilja fota alla. Om ni känner någon som vill ha foto så bara säg till. 
 
 

Kommentarer:

1 Veronica Wallgren:

Gud så söta bilder!

Svar: Tack snälla!
Sandra Eklöw

2

Jättefina bilder😊 Synd det är så långt annars hade säkert Julia velat ha lite fotat på sin lilla Saga😍

Kommentera här: