Året som gått..

Jag blev inspirerad av Ingela att göra en fotobok över året som gått.
Så mycket roligare att titta i en bok än att sitta framför datorn.
Det blev en 100 sidorsbok stor som ett A4 och den är fylld med bilder och text från 2011. Jag fick svettas en del för att välja ut bilderna (mååånga som inte fick plats) och det tog nästan en hel dag att sätta ihop allt med bilder, bakgrund och text.
Men min tanke är att barnen ska kunna titta i dom och se de roligaste och viktigaste händelserna från året. Jag har gjort och även skrivit den från barnens perspektiv.
Så även om det kostar en hel del så är det klart värt det. Jag rekommenderar alla att göra en bok över året som gått:)

Kommentarer:

1 Ingela:

Visst blev det fint ;) Kul att ni testade. Blev ni nöjda?

Kostar som sagt en hel del, men räknar man på framkallning av bilder, fotoalbum etc så blir det nog inte så stor skillnad. Det är ju såååå mycket finare med en bok som album där man kan kombinera bild, bakgrund och text. Dessutom slipper man ligga 7 år exter med att namnge bilder på dessa små vita pappersremsor :P



Hoppas ni blev nöjda som sagt.

//Ingela

Kommentera här: