Tisdag

Regnet öser ner utanför fönstret. Jag kryper upp i soffan, lägger den gosiga filten över mig. Äter citronyoghurt med färska jordgubbar. Har ni inte provat det så gör det, så gott! 

Idag ska jag inte göra någonting. Eller jo, jag har mailat om uppsägning av lägenheten, bokat flyttstädning och mailat jobbet mitt sjukintyg. 

Igår städade jag. Det var ett par som skulle titta på lägenheten och även att vi inte ska sälja den och egentligen skiter fullständigt i om de får den uthyrd så vill  man ju att det ska vara någorlunda undanplockat när det kommer hit folk. Så det blev dammning och dammsugning. Blev helt slut och det tog hela dagen.. 
Jag är ju hemma för att jag behöver och ska vila mig. Kände att det blev lite mycket igår och hade väldigt svårt att sova trots lugnande och sömntablett. Hjärnan stänger liksom inte av. 
Idag är jag väldigt trött men sover ogärna på dagen då jag vet att det blir ännu svårare att sova nästa natt. Så det får bli soffan, filten och surfa inspiration till huset. 

Vad tror ni om golv. Blir det väldigt mörkt om jag (nåja, vi) väljer en mörk ek? Är sugen på ett lite mörkare golv. 

Kommentera här: