Sportlov

Grabbarna, pappa och jag drog ut till ishallen igår. Bastian har blivit väldigt duktig och vill öva mer. Sander troppade väl mest runt när han var ute på isen men mest satt han på fikabänken. 
Skönt att pappa var med och assisterade så jag kunde få åka lite själv. Kul men skridskor är ju typ det mest osköna man kan ha på sig! Tror jag ska införskaffa ett par hockeyrör, är ganska säker på att de är bättre än prima ballerina skorna jag har nu. 




Bastian hittade flera kompisar och de lekte datten (kull) och hade jättekul. Såg knappt till honom :) 

Idag spenderade vi förmiddagen i lekparken. Skönt med massa frisk luft men lite kallt. På em provade B judo. Det gillades skarpt och vi får se om han kan få börja där. 

Kommentarer:

1 Ninne:

Jag har ett par hockeyrör hemma hos mappa någon stans du kan låna dem om du vill.

Kommentera här: