Söndag morgon

Det duggar glest mellan inläggen här. Vardagen har kommit igång ordentligt och dels finns det inte mycket tid över och dels så händer det inte så mycket just nu. 
Den tid som finns över går åt till att packa upp alla kartonger. Igår fick vi hjälp med grabbarna, då kunde vi köra ett race och nu är det inte många kartonger kvar. 
Idag hoppas jag att vi hinner packa upp det sista. 

Igår gjodre vi en viktig sak. Vi röstade!

 Känns bra att jag har fått säga vem jag tycker ska få leda landet. Jag bryr mig inte igentligen vem folk röstar på bara dom röstar. Säger man inte vad man tycker så har man inte rätt att ha åsikter sen. 

Annars har Bastian börjat simskola. Andra gången är imorgon. Mormor fick äran att följa med första gången och han var tydligen jätteduktig. När han kom hem var han eld och lågor och ville berätta precis allt dom gjort:)

Har även hunnit med en kvällspromenad med Pia. Alltså denna stad, måste vara en av de vackraste i världen! 


Kommentera här: