Träning

Ja ni läste rätt. Jag har börjat träna. Har äntligen hittat något som jag tycker är kul. Eller kul och kul, jag står ut i alla fall;)
Vet egentligen inte vad det heter men vi kör åtta olika övningar åtta varv. Detta med en sandsäck på axlarna eller vad vi nu gör för övning.
Idag körde vi på sista varvet något knäböjsmaraton. Jag gjorde 150 st med fem kg sandsäck på axlarna. Duktig jag är! Trodde aldrig att han skulle sluta och trodde inte att jag skulle orka men jag bet ihop och klarade det:)
Mina lår kommer dock inte vara roliga imorgon. Kommer knappt upp ur soffan...


Kommentarer:

1 Mamma:

Vänta bara tills du ska ner på toan :)

2 Ingela:

Jaså du har oxå hittat cobrapassen i Lyckeby :) Det är go träning. Bara jobba på! Träningsvärken är bara ett bevis på bra träning ;)

Kommentera här: