Mors dag!

Idag är det alla mammors dag. Jag vill gratta min mamma och tacka för hon har stått ut med mig under alla år. Jag vill även gratta min svärmor och tacka för att hon har uppfostrat min make till vad han är.

Dagen började med att jag fick en present, nämligen en lång sovmorgon. När jag vaknade så fick jag ytterligare ett paket, en örtkruka, precis vad jag önskar mig. Maken hade fått tydliga order, ingen freestyle här inte:)
Vi har bara tagit det lugnt och varit inne för ute har det regnat. Efter lunch så packade vi in oss i bilen och åkte upp till mappa för lite middag och mys.

Förra året så hade vi underbart väder och var vi i Vaxholm. Detta året har det blåst storm och regnat. Kontraster?

Måste bara visa er sonens macka från i morse. Han ville ha en giraff och maken gjorde en. Höll på att dö av skratt! Behöver jag nämna att han fick en 2:a i bild?;) Hahaha!!! Sonen var så besviken och undrade var hans giraff var:) Men jag får ju ge maken en eloge för hans goda försök. ❤


Kommentarer:

1 Mamma:

För det mesta har du gjort det enkelt att få lov att vara en bra mamma :)

Kommentera här: