Barnens gård

Idag tog jag grabbarna och for ut till barnens gård. Mamma mötte också upp några timmar.
Det var perfekt väder och inte alls mycket barn vilket betyder inga köer och det gillas.
Grabbarna studsade, klättrade, körde, åkte, klappade och grävde. Det finns lite djur och vid det här laget vet ni vad mina pojkar tycker om djur. Dom är livrädda för allt utom Pepsi. Men sen hände det något. Dom vågade gå in i deras hagar och jag tror att dom klappade en ytte-pytte-liten getunge till slut. Därefter skulle dom titta på kaninerna igen. B stack in ett finger och petade på en som låg mot gallret. Jag sa att han var duktig och modig och då hände det. Han frågade om han fick gå in till den och klappa den. Det gjorde han, även om han stod så långt bort han bara kunde och lutade sig fram så KLAPPADE HAN DEN! Så stolt, både han och jag!!!

Kommentarer:

1 Moster:

Vilket bra avslut på semestern!

Kommentera här: