Regn, regn, regn...

Det är så sjukt dåligt väder! Börjar bli riktigt less på det nu. Det känns som om vi går på varandra här hemma. Finns ju inte så mycket att hitta på när regnet öser ner utanför fönstret.
Har hört att det är bättre väder i stort sett hela landet förutom här och i Skåne. Jag vill åka till Stockholm igen men mannen tvekar. Får se hur det blir. Vill ju ha lite värme och sol på sommaren. Tur att vi har en resa inplanerad i höst så vi har lite att se fram emot i alla fall.
Igår var Bastians kompisar Isabell och Isak här med föräldrar och syskon. Jättemysigt! Barnen lekte bra och vi föräldrar fick lite tid att prata med varandra. Det är ganska ovanligt annars. Konversationerna brukar annars låta såhär;
- Hur är det med er? NEJ rör inte den!!
- Bara bra. INTE slåss nu!
- Vad har ni hittat, KAN ni sluta nu! på i veckan då?
Ja ni fattar:)
Annars så har vi tittat på hus i veckan. Ett var jättefint och helt perfekt. Bara att det låg helt öde och inga grannar. Passar inte riktigt mig som är lite mörkrädd..
Sen tittade vi på ett till och där var läget perfekt men allt annat inte bra.
Så det blir till att titta vidare. Måste få tid på banken också. Vill prata med dom om vi får låna nu när jag ska plugga eller om vi måste bo kvar.
Bastian och hans fru Isabell *fniss*
Så här hittade jag sonen en kväll när jag gick in för att stoppa om pojkarna.
Han är precis som sin far, kan sova i alla lägen:)

Kommentarer:

1 Moster:

Tur att han inte sover i våningssäng :)

Kommentera här: