Öga för detaljer...

Jag har enligt mig ett sinne för detaljer. Jag ser om något är flyttat från sin plats eller om det hat tillkommit något. Jag har i och för sig blivit lite sämre men är fortfarande bra. Detta har Bastian ärvt av mig. Han ser om jag har bytt gardiner eller något annat. Igår såg han att jag hade satt i en sån där plutt i toaletten, ni vet som ska lukta gott. DET såg han!
Stefan där emot har verkligen inte detta sinne för detaljer. I helgen så sa jag till honom att dörrstoppen som sitter på handtaget till toaletten håller på att torka ut och frågade om jag skulle ta bort den eller om den skulle sitta till den ramlade. Då tittar Stefan på mig och ser VÄLDIGT frågande ut. Jag ställer frågan igen och han fattar ingenting. Jag får visa vilken jag menar.

Stefan: -När har du satt dit den?
Jag: -Ja den har ju suttit där sen vi flyttade in för snart tre år sen...
Stefan: -Nehe!
Jag: -Ehhh joho!
Stefan: -Har jag tagit i den varje dag i tre år?

Snacka om att inte lägga märke till detaljer:) 

Kommentera här: