100228

I fredags så var vi på farmors begravning i skåne. Det var en fin liten cermoni i kapellet i Borby. 



Igår så jobbade Stefan så Bastian ooch jag åkte upp till Spjutan för att göra gipsmage. Vi gjorde i v 36 med Bastian och det är ju v 36 med denna nu så det var dags.
I morgon är det v 37, skönt att tiden går ganska fort ändå.

   

Nu i em så ska jag trotsa fogarna och upp till City Gross. Det ska handlas för här ska bakas kanelbullar minsann. Hoppas att promenaden får bebii att tränga ner lite och om förlossningen skulle starta så skulle det ju inte göra något alls..:) Om det inte händer något så kommer jag att ångra mig så grymt mycket för jag vet hur ont jag kommer ha i kväll och i morgon. Men man ska ju tänka possitivt, eller hur?   

Kommentarer:

1 Mamma:

då får du trösta dig med en kanelbulle:)

2 Sassa:

Vilken vacker mage du har!!! Åh, så avundsjuk jag blir!

Kommentera här: