090923

Igår så for jag och Sandra, Johanna och Ulrika till Ullared. Som syrran skrev så är ju det alla hemmafruars dröm:) Humm... (Måste prata med Stefan om jag kan få bli hemmafru:) I alla fall så var det en rolig roadtripp. Vi handlade mycket till våra små och lite till oss själva och våra men och hem. Dom blir bortskämda dom små liven.. Jag kom billigast undan så jag vann, eller så var det Johannna (som inte skulle handla något eftersom hon varit där två gånger på två månader) som vann för hon handlade mest. Hihi. Nu har han kläder för dagis ett tag i alla fall.

Idag så kommer mammma och pappa hem. Ska bli kul att höra hur dom har haft det.

Ikväll så flyger sonen och jag upp till Stockholm. Ska bli skönt att slippa sitta i bilen så länge men jag gillar ju inte så värst mycket att flyga. Hoppas att det går bra. Jag har ju Bastian och då har jag lite annat att tänka på.
Vi åker upp idag så han får hela dagen i morgon själv med sin farmor. Imorgon kväll kommer Stefan upp och lite senare mamma, papppa, syrran och pepsi. Så det blir fullt hus:) Hörde att Chatrine med fam inte skulle komma, tråkigt:(
Det är ju förstås den årliga ölfesten som lockar upp oss allihop. Den hålls på lördag och på fredag så är det öl och wisky mässa för Janne, Stefan och pappa. Vi tjejer och Bastian får väl hitta på något lite mer nyktert för jag antar att dom inte kör själva ifrån mässan. Skulle vilja se dom stå där och gurgla och spotta ut:) Skulle nog aldrig hända..:) 

Kommentera här: