090529

Idag har varit en bra dag. Tog det lungt på fm. Lekte lite sen sov sonen en stund. Sen lunch och in en sväng till stan. Sen åkte vi och hälsade på Jänkeberga. Det var trevligt. Hem igen och sen åkte sonen och mannen in till stan och jag och mamma och handlade. När jag kom hem så städade jag lite och plockade undan. Sen åt vi köttfärspaj till middag. Gott! Nu sover sonen och vi slappar i soffan. Imorgon ska det bli jättefint väder. Får se vad vi hittar på då.

Gårdagens sak var glassrån och dagens är rostad lök.  Nu har jag kört en vecka och det går riktigt bra. Lite klurigt att komma på mat bara. Men i mogon så ska vi grilla. Det är jättegott och det funkar för mig med.




Busen leker

Nu går han mer och mer. Han släpper spontant och går några steg. Innan fick man locka honom men det behövs inte nu längre. Tar nog inte lång tid innan han har tränat upp balansen.

Ska krypa ner i soffan igen...

Kommentera här: